دبیر ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید همدان گفت: همدان در دهه کرامت برای هفتمین سال میزبان خادمان و پرچم متبرک به آستان امام مهربانی‌ها می‌شود.

همدان میزبان کاروان و پرچم متبرک آستان قدس رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید عزیزی، دبیر ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید همدان با اشاره به تشریح  برنامه‌های کاروان رضوی در همدان اظهار داشت: کاروان رضوی با هدف ترویج سنت و سیره فرهنگ رضوی از تاریخ نهم تا 13 مردادماه جاری همزمان با ششمین روز از دهه کرامت وارد شهر همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران می‌شوند.

 وی با بیان اینکه کاروان رضوی متشکل از سه خادم بارگاه ملکوتی ملک پاسبان علی بن موسی الرضا(ع) به همراه مبلغ کاروان و هماهنگ کننده برنامه‌ها در این ایام در همدان حضور می‌یابند، افزود: در مدت حضور 5 روزه سفیران امام رضا در همدان و سه شهرستان رزن، اسدآباد، صالح آباد بیش از 50 برنامه با رساندن پیام امام مهربانی به زائران بارانی آن امام همام اجرا می‌شود.

 دبیر ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید همدان افزود: اجرای برنامه‌ها از جمله تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، حضور در جمع پاسبانان حریم ولایت تیپ زرهی 136 پادگان قهرمان، حضور در جمع سالمندان، حضور در بیمارستان، حضور در جمع ایتام، حضور در جمع مددجویان زندان مرکزی همدان، دیدار با امام جمعه  و نماینده ولی فقیه در همدان، حضور در جشن‌های سطح شهر و جشن بزرگ میلاد حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) در میدان امامزاده عبدالله در تاریخ 13 مردادماه امسال از ساعت 18 تا 20:30 و برنامه‌های متنوع با همین محوریت برنامه‌ریزی شده است.

 دبیر ستاد مردمی جشن زیر سایه خورشید استان همدان اظهار داشت: مهم‌ترین هدف از حرکت زیر سایه خورشید ترویج فرهنگ رضوی و عطرآگین و مزین کردن فضای عمومی جامعه به نام و یاد امام رضا(ع) است.

انتهای پیام/ ج

پرچم متبرک آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.