معاون میراث فرهنگی خوزستان گفت: تشکیل کمیته‌ای برای تعیین مشوق‌ های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری گام مهمی برای تحول در این حوزه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تبار قریب، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان بیان داشت: تشکیل  کمیته ای تعیین مشوق‌ های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری گام مهمی برای تحول در ایجاد تأسیسات در این حوزه از استان است.

وی افزود: استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، شهرداری‌ها و شورا‌ها از جمله اعضای این کمیته هستند که وظیفه دارد متناسب با ظرفیت‌های استان، مشوق‌های سرمایه گذاری را تعیین و معرفی کند.


معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌ گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری خوزستان تصریح کرد: خوزستان به سیاست‌های تشویقی و حمایتی بیشتری در حوزهٔ گردشگری نیاز دارد.


وی با اشاره به برگزاری نشست با شهرداران و کمیسیون اقتصادی شورای شهر برای برنامه‌ریزی و تعیین مشوق و معافیت‌های مالیاتی به ویژه در زمینهٔ صدور پروانهٔ ساخت تأسیسات گردشگری، گفت: از شهرداران و شوراهای شهر می‌خواهیم تا به گردشگری شهری به عنوان مقوله‌ای با درآمد پایدار برای شهر و عاملی مهم در رونق و توسعهٔ گردشگری شهری توجه کنند.


قریب بیان داشت: برای رونق یافتن ایجاد تأسیسات گردشگری، به دنبال مشوق‌های بیشتری هستیم و از طریق استانداری و سازمان‌های مربوطه، این امر در حال پیگیری است.


انتهای پیام/م

توسعه گردشگری خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.