عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در نشست اراک گفت: اصولگرایی برمبنای اصول اسلامی و انقلابی است که هیچگاه کهنه و قدیمی نمی‌شود .

میرسلیم:اصولگرایی برمبنای اصول اسلامی و انقلابی است که هیچگاه کهنه نمی‌شود /۱۶میلیون رای برای جریان اصولگرایی یک توفیق بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سیدمصطفی میرسلیم عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در نشست حزب موتلفه استان مرکزی در اراک گفت: اصولگرایی برمبنای اصول اسلامی و انقلابی است که هیچگاه کهنه و قدیمی نمی‌شود و این یک جریان گفتمانی انقلابی و اسلامی است که وجود دارد.

میرسلیم در پاسخ به سئوالی درباره رفتار چندگانه برخی افراد سیاسی گفت: برخی افراد را می‌بینیم که رفتاری چندگانه می‌کنند این‌ها بیشتر برای سهم‌بازی و بندبازی است.

وی اضافه کرد: طبق نگاه شهید بهشتی، ما در موتلفه اعتقادمان براین است که کار‌ها را به‌گونه‌ای پیش ببریم که با مراقبت همراه باشد و نظام آسیب نبیند و تمام همت و تلاش خود را برای اقتدار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار ببندیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به برجام ادامه داد: موفقیت برجام بسیار محدود بود هرچندنتوانستیم از همان مقدار محدود هم استفاده کنیم که علت آن هم ضعف مدیریتی بود و هم بانک‌های ما فرسوده است.

۱۶ میلیون رای برای جریان اصولگرایی یک توفیق بود

میرسلیم با اشاره به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: توانستیم از ۴۰ میلیون رای ۱۶ میلیون رای برای جریان اصولگرایی به‌دست آوریم که یک توفیق بود و در رقابت با رئیس جمهور مستقر یک دستاورد مهم بود.

وی اضافه کرد: ما دنبال این بودیم که به تکلیف خود عمل کنیم و  البته در موتلفه دستاورد بزرگی داشتیم اینکه توانستیم با مردم صادقانه حرف بزنیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.