ثبت نام بدون آزمون در مراکز علمی کاربردی استان یزدآغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدصالح احمدی  رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد گفت: ثبت نام دوره های بدون آزمون کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی این دانشگاه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و تا 9 مرداد ماه ادامه دارد.

احمدی افزود: پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌ های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می ‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مراکز آموزشی ضروری است ادامه داد: متقاضیان ثبت نام در این دوره ها باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت دفترچه راهنما اقدام کنند و پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش در این دوره و آشنایی با تمامی شرایط و ضوابط پذیرش ثبت‌نام کنند.

وی خاطر نشان کرد: دفترچه راهنمای پذیرش بدون آزمون دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال 96 و همچنین نحوه ورود به سایت برای ثبت‌نام و اقدامات لازم برای انجام ثبت‌نام اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار داده شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد گفت: دانش ‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا 31 شهریور ماه سالجاری موفق به اخذ مدرک دیپلم می شوند مجاز به شرکت در پذیرش مهرماه امسال هستند.

احمدی افزود: چنانچه داوطلبی در یکی از کدرشته محل‌های انتخابی پذیرفته شود اما تا پایان شهریور امسال موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نشود قبولی وی ملغی و اجازه ثبت ‌نام نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه داوطلبان باید پس از پایان ثبت‌نام الکترونیکی ،اینترنتی، از تمامی صفحات، پرینت تهیه و نزد خود نگهداری کنند، به داوطلبان توصیه کرد به منظور افزایش احتمال قبولی، در هنگام انتخاب کد رشته های مورد علاقه، بیشتر از یک یا 2 کد رشته محل را انتخاب کنند.

اکنون افزون بر 6 هزار دانشجو در 150 رشته تحصیلی و 23 مرکز فعال زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ ی

دانش ‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا 31 شهریور ماه سالجاری موفق به اخذ مدرک دیپلم می شوند مجاز به شرکت در پذیرش مهرماه امسال هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.