معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع 2 حادثه آتش سوزی در اهواز بدلیل اتصالی برق خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود روزبهانی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: اتصال برق در ساعت 12:36 دقیقه امروز باعث بروز حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی در منطقه سپیدار اهواز شد.

 

وی افزود: ابزار و لوازم بهداشتی ساختمان در حیاط و درون این منزل مسکونی انبار شده بود که بر بر اثر اتصال برق سقف حیاط، آتش به وسایل انبار شده در زیر سقف منتقل گردید.

 

روز بهانی اذعان داشت: به دلیل مسقف بودن حیاط زبانه های آتش و دود به درون منزل هدایت شد که در این حادثه وسایل درون حیاط از بین رفت.

 

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: خاموش کردن آتش در این حادثه یک ساعت طول کشید و از 3 ایستگاه آتش نشانی 5 دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی اظهار داشت: همچنین ساعت 1:22 دقیقه سه شنبه به دلیل اتصال در جعبه برق در توقفگاه یک مجتمع مسکونی در منطقه امانیه اهواز حادثه آتش سوزی رخ داد.

 

محمود روزبهانی بیان کرد: این حادثه در یک ساختمان 6 طبقه رخ داد که واحدهای این مجتمع دچار دود گرفتگی و ساکنان مجتمع توسط ماموران آتش نشانی تخلیه شدند.

 

وی با اشاره به اینکه برای خاموش کردن آتش در این حادثه 4 دستگاه خودرو اعزام شد گفت: در این حادثه یک زن سالخورده دچار دودگرفتگی شد که توسط ماموران اورژانس درمان سرپایی شد.

 

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه افزود: جستجو برای یافتن جسد کودک 10 ساله که از 28 تیر در رودخانه کارون در منطقه ام الطمیر اهواز غرق شد از فردا آغاز می گردد.

 

روزبهانی اذعان کرد: از زمان غرق شدن این کودک تا امروز 2 بار عملیات جستجو برای یافتن جسد این کودک انجام شد اما در چند روز اخیر به دلیل اعزام غواصان آتش نشانی اهواز به دزفول برای یافتن غرق شدگان حادثه چال کندی این سازمان نیروی غواص برای جستجو نداشت.

 

انتهای پیام/گ

 

منزل مسکونی در محاصره آتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.