فرمانده حوزه مقاومت بسيج حضرت زینب(س) گلپایگان گفت: هم‌زمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر اولین همایش دختران شهید شهرستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ربابه عبیری امروز در حاشیه برگزاری همایش روز دختر که در سالن ورزشی هفده شهریور گلپایگان برگزار شد، اظهار داشت: هم‌زمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر اولین همایش دختران شهید شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در برنامه‌های مختص روز دختر ویژه برنامه‌های شاد و مفرحی با حضور اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران شهرستان گلپایگان برگزار شد و مسابقات بومی محلی نیز در چندین رشته برگزار و در این دوره از مسابقات به نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) گلپایگان گفت: به منظور مشارکت بیشتر و تشویق حاضرین، پنج نفر از حاضرین در این مراسم که کارت حضور دریافت کرده بودند به قید قرعه،کارت هدیه 40 هزار تومانی دریافت کردند.

وی در خاتمه اذعان کرد: در مجموع مسابقات، 25 نفر از دختران گلپایگانی شرکت کننده در مسابقات بومی و محلی هدایایی را دریافت کردند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.