شهرکرد؛

امضای توافق نامه تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و استاندار چهارمحال و بختیاری توافق نامه تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در استان را امضا کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید علی آقازاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در سفر یک روزه به شهرکرد و پس از دیدار با قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری توافق نامه اجرایی را برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی  امضا کرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه سهم چهارمحال و بختیاری از بودجه تبصره ۳۶ حدود یکصد میلیارد ریال بود که تاکنون ۴۰ میلیارد ریال آن جذب شد افزود: براساس این توافق نامه ۶۰ میلیارد ریال باقی مانده از این تبصره تا پایان مرداد ماه جاری جذب می‌شود تا اعتبار مورد نیاز طرح‌های بالای ۸۰ درصد در یک ماه آینده تأمین شود.

آقازاده اضافه کرد: پیست بین المللی تارتان بروجن به عنوان یکی از طرح‌های ملی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که با احداث جاده دسترسی، این طرح با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اینکه قبل از دولت یازدهم یک هزار و ۴۰۰ طرح در حوزه‌های مختلف در استان به تصویب رسیده بود گفت: اعتبار این طرح‌ها بالای ۳۰ تا ۴۰ هزار میلیارد ریال می‌رسید و در عمل ۵۰ درصد از این طرح‌ها قابلیت اجرایی نداشت.

سلیمانی ادامه داد: از محل تبصره ۳۶ قانون برنامه بودجه، ۲۰۰ میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی و ورزشی پیشنهاد شده که در نهایت به یکصد میلیارد ریال کاهش یافت.

انتهای پیام/خ

تخصیص اعتبار به طرح های نیمه تمام ورزشی چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار