سفیر انگلیس در تهران در پاسخ به انتقادات از برگزاری مراسم افطار در این سفارت گفت:خبرنگاران منتقد هم به افطاری دعوت هستند.

توضیحات سفیر انگلیس درباره مراسم افطاری دیپلمات‌ها در آن سفارتخانه/ خبرنگاران منتقد هم افطار دعوتند!به گزارش حوزه  سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «راب مک ایر» سفیر انگلیس در تهران در پی برگزاری مراسم افطار در محل این سفارتخانه‌ها و انتقادهای مطرح شده در صفحه توئیترش نوشت: «انتقادهای بسیار عجیبی علیه برنامه افطاری رسمی اخیر سفارت مطرح شده است. دیپلمات‌های ایرانی و غیر ایرانی هر هفته برنامه‌های مشابهی در کشورهای دیگر انجام می‌دهند. مراسم افطار به نشانه‌ی احترام به اسلام و با توجه به اینکه مهمان نوازی از خصلت‌های برجسته‌ی ایرانی‌‌ها می‌باشد، برگزار شد.»

مک ایر در توئیتی دیگر می‌افزاید: ما تعدادی میهمان که شامل دیپلمات‌ها و اشخاص ایرانی بودند را دعوت کردیم. با هدف به اشتراک گذاشتن و شفافیت در مورد آن توئیت کردیم. من خبرنگاران منتقد را به یک مراسم افطار دعوت می‌کنم تا نظراتشان را با ما در میان بگذارند.

سفیر انگلیس به تازگی در صفحه توئیترش با انتشار عکسی از برگزاری مراسم افطار در سفارت این کشور در تهران نوشت: باعث افتخار بود که شب گذشته میزبان تعدادی از همکاران دولت، بخش خصوصی و دیگر دیپلمات‌ها برای صرف افطار در سفارت بودیم. بیش از ٣ میلیون مسلمان در بریتانیا زندگی می‌کنند و بسیاری از سفارت‌های بریتانیا در دنیا مراسم افطار در طی ماه رمضان بر پا می‌دارند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
جناب راک مک ایر: اسلام فقط افطار و ماه رمضانش نیست گر چه.....ولی خوب است بدانید اسلام در قول و تعهد و وفای به عهد هم مصادیق دارد شما به پای قولی که در برجام به ایران دادید ثابت قدم باشید و برادری تان را ثابت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۷:۲۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
روبای مکار هست این انگلیس خوب پیگیری کنید در این میان دارد نفوذی انتخاب میکند .
Iran (Islamic Republic of)
یک از ملت
۰۲:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
متاسفم غذای دولتی را که در خفا دشمن قسم خورده ماست ، به اسم ماه رمضان بروند و آنجا ميل کنند . حیف بر آنها.
آخرین اخبار