نماینده مردم شهرستان‌های خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت های جهاد دانشگاهی برای تامین نیازهای مردم کشور ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،نماینده مردم شهرستان‌های خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های دانش بنیان در جهاد دانشگاهی شکل گرفته اند و یقینا اثرات تشکیل این شرکتها برای تامین نیازهای مردم کشور ارزشمند است.


علی کرد در گفتگو اختصاصی با ضمن گرامیداشت ۱۶ مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی افزود: جهاد دانشگاهی سنگری مهم برای حفظ و تقویت و توسعه علم و فناوری در کشور بوده که در عرصه رقابتی با دانشگاههای سایر کشورهای دنیا توانسته توانمندی ایران را به رخ دنیا بکشاند.


کرد گفت: خدمت رسانی به مردم در مرکز آموزش عالی جهاد دانشگاهی در مسیری بوده که توانسته افق های پیشرفت کشور را در عرصه های مختلف رو به عزت و کرامت سوق بدهد.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جهاد دانشگاهی در ایران نمادی از سعی و کوشش و خدمت صادقانه است.


نائب رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به برکت تلاشهای صورت گرفته در جهاد دانشگاهی گام های مهمی برای حل مشکلات کشور در حوزه های مختلف برداشته شده است.


وی ادامه داد : مجموعه فعالیت‌های صورت گرفته در جهاددانشگاهی به ویژه در حوزه تولید علم، نانوفناوری، درمان نازایی و… در سطح کشور بسیار مهم و ارزنده است.

انتهای پیام/گ

 

فعالیت ارزنده جهاد دانشگاهی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.