تبریز؛

آسفالت ریزی معابر 21 روستای شهرستان چاراویماق

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چاراویماق از طرح آسفالت ریزی معابر 21 روستا در این شهرستان در سالجاری با همکاری دهیاران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  بابک فروغی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چاراویماق با اعلام این خبر گفت: در این طرح بیش از 95 هزار متر مربع از معابر روستاهای شهرستان چاراویماق از محل اعتبارات قیر رایگان سال 96آسفالت ریزی می شود.

وی افزود: در این طرح مشارکتی که در روستاهای تریان قشلاقی، آغبلاغ کورانلو، قلعه حسین آباد، آغزیارت، خواجه شاهی، اوچدرق و چبقلو اجرا می شود عملیات جدول گذاری و زیر سازی توسط دهیاری ها و عملیات آسفالت ریزی نیز ازسوی بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

فروغی اضافه کرد: همچنین در روستاهای آغبلاغ کورانلو، دوه یاتاقی کورانلو، قلیچ خان کندی، ماخ، عمواوغلی سفلی، ذاکرکندی، مسنلو، پیک، پانبلاغی، خادم کندی، قزل آباد، شهنواز علیا، سوغانچی کوه، ورقه علیا و حسینی علیا، قیر رایگان در اخیتار دهیاران قرار می گیرد تا با نظارت این نهاد عملیات آسفالت ریزی انجام شود.

وی افزود: همچنین با همکاری بخشداران شادیان و مرکزی شهرستان و دهیاران و مشارکت اهالی معابر روستاهای اورتاسو، آغجه ریش، ایمشجه، نرگس آباد و شیویار به مساحت 21هزار مترمربع و با اعتبار پنج میلیارد و 837 میلیون ریال آسفالت ریزی شد.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.