خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی با ۱۴۰ دستگاه اتوبوس در دهه کرامت تقویت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛علی اصغر نیشابوری مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) شاهد حضور خیل عظیم زائران در شهر مشهد هستیم.

وی افزود: در این راستا سازمان اتوبوسرانی مشهد برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای سرویس‌دهی به مسافران انجام داده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: یکی از برنامه‌های سازمان اتوبوسرانی مشهد در این ایام تقویت خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی در شب و روز میلاد حضرت معصومه (س) و میلاد حضرت رضا (ع) است که در این راستا ۱۴۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

نیشابوری افزود: تقویت خطوط منتهی به پایانه‌های مسافربری شهر با ۳۵ دستگاه اتوبوس و تقویت خط موقت بوستان زائرپذیر غدیر با ۴ دستگاه اتوبوس از دیگر اقدامات برای دهه کرامت است.

وی گفت: همچنین تقویت خطوط BRT تا ساعت ۲۴ شب میلاد امام رضا (ع) با ۴۵ دستگاه اتوبوس و سرویس‌دهی اتمام نماز صبح حرم مطهر رضوی در روز ولادت امام رضا (ع) با ۴۵ دستگاه اتوبوس نیز برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد افزود: نصب بنر تبریک بر روی بدنه ناوگان، آذین بندی ساختمان حوزه معاونت حمل و نقل و پخش شعار تبریک دهه کرامت از طریق تابلو‌های LED در سطح پایانه‌ها از دیگر اقدامات ماست.

انتهای پیام// ز.‌ی
 


خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی در دهه کرامت تقویت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.