طی توافقات اولیه انجام شده بین مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی بامدیرموسسه غدیرشناسی سه امامزاده به عنوان پایگاه آموزشی غدیرشناسی، انتخاب شده‌اند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  مدیر کل اوقاف وامور خیریه با مدیرموسسه غدیرشناسی در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه با حضور مدیرحوزه علمیه امام خمینی (ره ) و معاونان مدیرکل اوقاف وامور خیریه  دیدار داشته و در این دیدار توافقات اولیه جهت اختصاص پایگاه آموزشی به موسسه غدیرشناسی انجام شد.

دراین جلسه آیت الله سعید شاه آبادی عنوان کرد : موسسه غدیرشناسی در سال 89 با شناسایی خلأهای آموزشی ومعرفتی تأسیس شده‌است.

دشمن امروزه از طریق جنگ نرم وعقیدتی کل کشور را مورد حمله قرار داده‌است

وی در ادامه سخنان خود افزود : اگر روزی دشمن خرمشهر را از دست ما گرفت و درصدد و اشغال آن بود امروز در جبهه جنگ جدید قرار گرفته‌ایم که این جنگ، جنگ نرم و عقیدتی است و دشمن کل کشور را مورد حمله قرار داده است اما چون خون وجراحت این جنگ قرمز نیست کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

دشمن سرمایه گذاری‌های بلند مدتی برای موفقیت در جنگ نرم انجام داده‌است

شاه آبادی تشریح کرد : امروزه با توسعه فضای مجازی در جامعه باید حوزه فعالیت‌ها نیز توسعه یابد و در این راستا نیز باید توجه داشت که کار فرهنگی و آموزشی دیربازده و کار بلندمدت است ونباید عجله کرد و با توجه وطمأنینه سرمایه گذاری‌های موثری برای گرفتن نتیجه بهتر انجام دهیم چراکه دشمن نیز سرمایه گذاری بلند مدتی دراین جنگ نرم انجام داده است.

مدیرموسسه غدیرشناسی در ادامه به برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت تقویت مبانی اعتقادی اشاره کرد و گفت : باید با برگزاری کلاس‌های آموزشی مبانی اعتقادی وقدرت پاسخگوئی به شبهات را تقویت کنیم.

برای پیروزی در جنگ نرم مردم رانیز باید پای کار آورد

وی همچنین تصریح کرد : در جنگ نرم که از هرجنگی سخت‌تر است، باید مانند جنگ تحمیلی کارکنیم و مردم را پای کار آورده و از حضور آن‌ها استفاده کرد، چنانکه خداوند متعال نیز در هیچ موردی وعده نداده‌است که کمتر از دشمنان کار کنیم بازهم پیروز خواهیم بود.

لازم بذکر است که در ادامه این دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه نیز به ارائه گزارشی در راستای عملکرد این سازمان پرداخت که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. 

حجت الاسلام جوانبخت در این دیدار بیان کرد : همه‌ی تلاش‌ها شده است تا نیت واقفین در وقف رعایت شود، سال 95 نسبت به سال 90 افزایش چشمگیری در ثبت موقوفات در سطح آذربایجان غربی انجام شده است.

وی همچنین در ادامه به تعداد موقوفات در سال 90 اشاره کرد و این تعداد را با سال 95 مقایسه کرده و افزود : در سال 90، 20 وقف در سطح استان ثبت شده است این درحالی است که این رقم در سال 95 به 232 وقف جدید رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد : مجموعا 6هزار 200 موقوفه و 32هزار رقبه در آذربایجان غربی تا به امروز وجود دارد.

جوانبخت در ادامه تأکید کرد : موقوفات انجام شده به سمت نیازهای واقعی جامعه صورت می‌گیرد.

وی اشاره کرد : انتظاری که از رسانه‌ها می‌رود این است که به امر وقف توجه ویژه‌ای داشته باشند و ما را دراین مسیر یاری کنند.

انتهای پیام/ب

  

دشمن امروزه از طریق جنگ نرم وعقیدتی کل کشور را مورد حمله قرار داده‌است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.