سه میلیون ورزشکار در سراسر کشور زیرپوشش بیمه ورزشی هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: سه میلیون ورزشکار در سراسر کشور زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند که سهم سیستان و بلوچستان از این تعداد 40 هزار ورزشکار است.


محمدرضا داورزنی که به همراه وزیر ورزش و جوانان به زاهدان سفر کرده است شب گذشته در نشست تخصصی با روسای فدراسیون های ورزشی کشور و سیستان و بلوچستان در استانداری برگزار شد افزود: با توجه به جمعیت بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفری استان تعداد ورزشکاران بیمه شده آن اندک است و در تلاشیم تا این تعداد را به 200 هزار ورزشکار بیمه شده برسانیم.


وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان استعداد های فراوانی در رشته های مختلف ورزشی دارد و نیاز است تا استعدادهای پنهان ورزشی این استان کشف شود.


وی افزود: مربیان گمنام زیادی در سیستان و بلوچستان وجود دارند که ورزشکاران با استعداد را شناسایی و به پرورش و تربیت آنها می پردازند.


وی ادامه داد: شناسایی مربیان و ورزشکاران با استعداد در سیستان و بلوچستان از اولویت های نخست معاونت توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان است.


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: توجه به استانهای کم برخوردار به ویژه سیستان و بلوچستان در زمینه ارتقای شاخص های ورزشی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است.


داورزنی گفت: وزارت ورزش و جوانان برای حمایت از ورزشکاران سیستان و بلوچستان از هیچ کمکی به این استان دریغ نخواهد کرد.


وی بیان کرد: توجه به استانهای مرزی به ویژه سیستان و بلوچستان که در خط مقدم مبارزه با انواع شرارت قرار داشته و حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد از اولویت های نخست معاونت توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان است.


در این نشست از نرم افزار ورزشی سیستان و بلوچستان با حضور 13 هیات ورزشی و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان رونمایی شد.

 

انتهای پیام/گ

 

بیمه ورزشکاران در سراسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار