پیکر مطهر ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس این هفته فضای استان آذربایجان شرقی را عطر آگین می‌کند.

اعلام تشییع پیکر 4 شهید گمنام در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: مراسم استقبال از این شهدا روز چهارشنبه ۴ مرداد ماه در ساعت ۹ صبح در محل سالن حجاج فرودگاه بین المللی شهید مدنی (ره) تبریزخواهد بود و پس از آن مراسمی با شهدا همزمان با سالگرد شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس استان و شهیدان اعلایی و سلیمانی شامگاه پنجشنبه ۵ مرداد ماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء، درجوار حرم مطهر شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس استان در پارک شمیم پایداری برگزار خواهد شد.
سردار عزت‌الله جعفری افزود: مراسم تشییع این ۴ شهید بزرگوار روز جمعه این هفته بـعد از اقامه نماز جـمعه، از مصلای حضرت امام خمینی (ره) به طرف میدان ساعت تبریز برگزار خواهد شد.
وی گفت: پیکر این شهدا روز یکـشـنبـه آینده در دو شهر ایلخچی و هادی شهر پس از تشییع دفن خواهند شد.
جعفری افزود: پیکرهای مطهر این شهدای گمنام از مناطق عملیاتی شرق دجله، جزیره مجنون و ام الرصاص که مربوط به عملیات‌های بدر و خیبر و کربلای ۴ می‌باشند تفحص شده اند.
به گفته وی با تدفین پیکرهای مطهر این ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، استان آذربایجان‌شرقی مفتخر به وجود ۱۹۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ۵۵ نقطه خواهد بود.

انتهای پیام/خ

مراسم استقبال از4شهیدگمنام درآذربایجان شرقی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.