منتخبان دوره نخست مسابقه عکاسی «میراث فرهنگی ناملموس» معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا توکل رئیس انجمن سینمای جوان فارس گفت: در پی برگزاری نخستین دوره مسابقه عکاسی میراث ناملموس که توسط انجمن سینمای جوان با همکاری دفتر تسهیلـگری منطقه تاریخی و فـرهنـگی شیراز و با حمایت مرکز مطالعات و پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس یونسکو برگزار شد، آثار هومان باقرپور، محمدحسین نیکوپور و علی محمد عرفانی برگزیده هیئت داوران شدند.


وی افزود: در اولین دوره مسابقات ماهانه عکاسی در فضای مجازی که با محوریت «میراث فرهنگی ناملموس» برگزار شد، موضوع آثار مراسم و آیین‌ها بود.


توکل ادامه داد: این مسابقه بـا هـدف مـعرفی و شناسـایی عکـاسان جوان، مستـعد و متـعهد استان فارس و همـچنین تاکید بر اهمیت میراث فرهنگی ناملموس جهت آشنایی اذهان و تلاش برای حفظ و نگهداری آنها برگزار می شود.


وی اظهار داشت: موضوع فراخوان مسابقات ماهانه با توجه به هدف گفته شده یکی از فرهنگ های ناملموس است که انتخاب و داوری آثار به صورت متمرکز در مکان دبیر خانه(انجمن سینمای جوانان –دفتر شیراز) توسط اساتید، فعالان و کارشناسان حوزه عکاسی و میراث فرهنگی انجام می شود.
انتهای پیام/ر

آثار هومان باقرپور، محمدحسین نیکوپور و علی محمد عرفانی برگزیده هیئت داوران دوره نخست مسابقه عکاسی «میراث فرهنگی ناملموس» شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.