مدیر نظارت بر بهره برداری شرکت توانیر در سفر به آبادان ، خواستار مشارکت مردم در مدیریت مصرف برق شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛مسعود صادقی که برای بازدید از روند پیشرفت پروژه های وزارت نیرو به این شهر سفر کرده بود با توجه به محدودیت ظرفیت توزیع برق ،از مردم خواست در ساعات اوج مصرف، استفاده از وسایل برقی را مدیریت کند.

مدیر نظارت بر بهره برداری همچنین هدف از سفرش را بررسی پیشرفت پروژه های خدماتی و برقی عنوان کرد و یادآور شد: در مدیریت مصرف برق موضوع ریزگردها هم از اهمیت خاصی برخوردار است که در صددیم با همفکری و همیاری متخصصان صنعت برق و شرکت توزیع مانع ایجاد مشکل، در سیستم برق رسانی شویم.

وی جابجایی و تعویض مقره های نامناسب با مقره هایی که با شرایط اقلیمی خوزستان سازگارتر باشند، شستشو و رفع آلودگی های سیستمهای توزیع برق با آب مقطر و تجهیزات لازم در برنامه ریزی های منظم را از اقدامات شرکت توانیر برای مقابله با تاثیر ریزگردها بر شبکه توزیع برق برشمرد و ابراز امیدواری کرد: امسال سایر وزارتخانه ها با تمهیدات لازم در راستای کاهش این معضل گام بردارند.

صادقی تاکید کرد : با توجه به افزایش رطوبت و آلودگی هوا و همچنین گرمای شدید معمولا تمهیدات لازم در پاییز و زمستان اندیشیده و اجرایی می شود.

انتهای پیام/د

بازدید از روند پیشرفت پروژه های وزارت نیرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.