نخستین گروه از مددجویان سرپرست خانوار که به فعالیت‌های فرهنگی و اشتغال‌زایی مشغول‌هستند به عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: 160 نفراز زنان سرپرست خانوار به کمک خیران با هزینه‌ای بالغ‌بر 128 میلیون تومان به کربلا معلی اعزام شدند.

حمیدرضا شیران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد اجرای طرح شوق زیارت در قالب اعزام کاروان‌های زیارتی به اماکن مقدس است که با اولویت اعزام زنان سرپرست خانواری که به فعالیت‌های فرهنگی و اشتغال‌زایی مشغول‌هستند انجام می‌شود.

وی افزود: مسائل فرهنگی در رشد و ارتقای خانواده‌های مددجو نقش اساسی ایفا می کند تلاش کمیته امداد  نیز بر این سمت‌وسو قرارگرفته تا محرومیت را در خانواده‌های زیر حمایت کاهش دهد و برنامه‌های فرهنگی را به‌منظور ارتقای سطح فرهنگ خانواده‌ها پیاده‌سازی کند.

شیران با تأکید بر اینکه اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در این سفرهای زیارتی به ارائه آموزش‌های لازم به مددجویان می‌پردازند، خاطرنشان کرد: محافل انس با قرآن کریم، کارگاه‌های نماز، آموزش خانواده، مهارت‌های زندگی و مهدویت از برنامه‌های آموزشی است که به‌صورت رایگان در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار می‌گیرد.

در اجرای هر چه‌بهتر طرح شوق زیارت کمک خیران و نیکوکاران برای اجرای این طرح موجب می‌شود تا تعداد بیشتری از مددجویان به سفرهای زیارتی اعزام شوند و این امر در افزایش سطح معنوی و به دنبال آن تغییر در نگرش و سبک زندگی آن‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.