در نشست شورای برنامه ریزی گیلان چگونگی جذب اعتبارات هم اندیشی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛محمد علی نجفی استاندارگیلان در نشست شورای برنامه ریزی بر ضرورت اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی تأکید کرد و افزود : اکنون حدود 10 هزار میلیارد تومان اعتبار در وزارت خانه‌ها موجود است که باید برای جذب این اعتبارات تلاش کنیم.


وی توسعه بخش کشاورزی را از جمله اولویت‌های مهم استان برشمرد و افزود : در بخش کشاورزی اعتبارات ملی خوبی در نظر گرفته شد که باید اعتبارات بیشتری در این بخش به استان تعلق گیرد.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به اظهار آمادگی سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در ساماندهی پسماند گیلان گفت :بانک مرکزی باید ضمانت های لازم را تقبل کند تا این سرمایه گذاری ها انجام شود.


محمدعلی محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت : پارسال ۳۵۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی های استان به طرح های عمرانی استان تخصیص یافت که امسال این رقم در ردیف بودجه به ۵۰۷ میلیارد تومان افزایش یافته است.


وی افزود : امسال معیار توزیع بودجه 2 عامل جمعیت و محرومیت است و فرمانداران باید این اولویت را در قالب فصول و‌ برنامه های قانون بودجه و حفظ عدالت سازمانی لحاظ کنند.


سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و سخنگوی کمسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی نیز از آمادگی نمایندگان استان برای پیگیری روند توزیع بودجه استان خبر داد و تصریح کرد : مدیران اجرایی نقطه نظرات خود را در این خصوص به نمایندگان خانه ملت ارایه دهند تا پیگیری شود.

 

انتهای پیام/م.ع
تلاش برای جذب اعتبارات ملی در نشست شورای برنامه ریزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.