رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از برپایی ۱۹ نمایشگاه تخصصی کالا در شهرستان‌های مختلف استان در سال ۹۶ خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داریوش دیودیده در نشست کارگروه توسعه صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد از تنظیم تقویم نمایشگاه‌های سال 96 خبر داد و اظهار داشت: طبق این تقویم، امسال 19 نمایشگاه تخصصی در شهرستان‌های مختلف استان برپا می‌شود.

وی افزود: از این تعداد، 6 نمایشگاه در شهرستان بویراحمد، چهار نمایشگاه در شهرستان گچساران، 2 نمایشگاه در شهرستان کهگیلویه، سه نمایشگاه در شهرستان دنا و برای هر کدام از شهرستان‌های بهمئی، چرام، باشت و لنده یک نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده طوری برنامه‌ریزی شده است که امسال نمایشگاه‌ها حتی‌الامکان تخصصی بوده و کمترین اعتراضات را برای بخش‌های صنفی به همراه داشته باشند.

دیودیده در رابطه با برخی موضوعات مطرح شده مبنی بر ارائه جنس نامرغوب در نمایشگاه‌ها، گفت: در صورت ایجاد چنین مشکلاتی، پاسخگویی نهایی به مشتریان و اشخاص حقیقی و حقوقی ذی‌ربط به عهده شرکت نمایشگاه‌ها است.

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه صادرات از مهم‌ترین بحث‌های اقتصاد مقاومتی است، ابراز کرد: تشکیل میز صادرات خدمات و دانش بنیان کردن محصولات در دستورکار سازمان توسعه تجارت قرار دارد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر همین اساس، از نهم تا یازدهم مردادماه نمایندگانی از سازمان توسعه تجارت برای تشکیل میز محصولات دانش بنیان و میز خدمات گردشگری به استان سفر می‌کنند.

انتهای پیام/غ

توسعه صادرات از مهم‌ترین بحث‌های اقتصاد مقاومتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.