زنجان؛

درخشش اعضای کانون پرورش فکری در جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)

مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برای سومین سال متوالی در جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اعلام این خبر گفت: مربیان و اعضای کانون استان زنجان در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی ویژه کودک و نوجوان در پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) شرکت کردند.

صالحی کتاب سازی، نشریه نگاری، شعرسرایی، پویا نمایی، سرود و داستان نویسی را از جمله رشته‌های این جشنواره عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان زنجانی با خلق آثار بدیع و خلاقانه، جزو برترین‌ها ((برگزیده و شایسته تقدیر)) در بین شرکت کنندگان درسطح کشور قرارگرفتند.

وی با اشاره به کسب عنوان برتری ۸۳ نفر از اعضا و مربیان کانون پرورش فکری استان زنجان در جشنواره بیان کرد: از این تعداد، ۳۸ نفر برگزیده و ۴۵ نفر شایسته تقدیر جشنواره رضوی هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:  تعداد ۷ نفر دختر و  ۲۳ نفر پسر و  ۸ نفر از مربیان در بین برگزیدگان جشنواره رضوی قرار دارند.

صالحی گفت: محور‌های موضوعی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی، امام رضا (ع) و حکمت، متانت و سخاوت آن امام همام و معارف اسلامی بود که با هدف توسعه مفاهیم و معارف دینی و ترویج فرهنگ و اخلاق رضوی هر ساله به صورت بین المللی بین کودکان و نوجوانان در تهران برگزار می‌شود که آثار مختلفی در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی از کل ایران و کشور‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‌شود.

 

انتهای پیام/خ
جشنواره بین المللی_زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.