هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: استقبال هواداران مسئولیتم را بیشتر کرد تا در استقلال بهترین عملکرد را داشته باشم، انگیزه تیم منجر به قهرمانی می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی جباری پس از ثبت قراردادش با استقلال در هیئت فوتبال گفت: قرارداد دو ساله با استقلال منعقد کردم و تمام تلاشم را به کار می گیرم که فصل خوبی با استقلال داشته باشم. تمرینات آماده سازی و دیدار های تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم و انشاله همین روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم شروع خوبی را تجربه کنیم.

او در مورد صحبت های بوجود آمده پس از پیوستنش به استقلال و مصدومیت هایش اظهار داشت: نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم و چون شما خبرنگاران زحمت کشیدید به هیئت فوتبال آمده‌اید، در خصوص استقلال صحبت می‌کنم.

جباری درباره وضعیت استقلال افزود: استقلال تیم جوانی است و سال گذشته هم خوب نتیجه گرفت. با توجه به شرایط موجود هدف اصلی کسب عنوان قهرمانی است البته هدف هر سال استقلال قهرمانی است اما فکر می کنم با توجه به انگیزه و اراده زیادی که بین بازیکنان وجود دارد به این مهم دست می یابیم.

هافبک استقلال در واکنش به اینکه هواداران استقلال استقبال خوبی از او داشته‌اند، گفت: این مسئله مسئولیت من را بیشتر کرده و تلاشم را می‌کنم که محبت آنها را جبران کنم.امیدوارم برای استقلال بازی های خوبی را انجام دهم و  امسال هم شماره 8 را برتن می کنم.

انتهای پیام/

مجتبی جباری با استقلال ثبت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.