در پی زمین لرزه ی پنج و چهار دهم ریشتری سیرچ در استان کرمان خانه های قدیمی ریزش کرد و برق منطقه تکاب شهداد و روستای گردشگری سیرچ قطع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام منابع محلی از شهداد، این زمین لرزه سبب ریزش خانه های قدیمی و قطع برق در مناطقی چون: شهر شهداد، شهر اندوهجرد، دهستان تکاب شمالی و جنوبی، دهستان چهارفرسخ، دهستان گودیز، دهستان سیرچ و آبادی های پوزه کوه، پشته، بیشه و کناران شده است، در حال حاضر حتی امکان برقراری تماس تلفنی نیز وجود ندارد.

 از سویی دیگر اکیپ های هلال احمر و سپاه به منطقه اعزام شده اند.

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به قطع مناطق زلزله زده گفت: تاکنون موفق به برقراری تماس تلفنی با منطقه نشده ایم.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان کرمان نیز از اعزام ۳ تیم  ارزیاب به این منطقه خبر داد.

محمدعلی توحیدی، فرماندار کرمان هم با بیان اینکه خسارتی در گزارش اولیه گروه های سرکشی از مناطق سیرچ، اندوهجرد و شهداد اعلام نشده است، افزود: برق منطقه اندوهجرد بعد از وقوع زلزله قطع شد که بعد از مدت زمانی کوتاه مجدد وصل شد.

وی افزود: در حال حاضر برق منطقه سیرچ و مناطقی از شهداد نیز قطع شده است.

فرماندار کرمان تصریح کرد: گروه های تجسس هلال احمر و نیروهای بخشداری و دهیاری مناطق سیرچ، بخشداری شهداد و گلباف در حال بازرسی در این مناطق هستند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز اعلام کرد:

 3 تيم ارزيابي از گلباف، سيرچ و اندوهجرد و تيم فرماندهي و ارتباطات از كرمان و 3 دستگاه آمبولانس و يك دستگاه اتوبوس آمبولانس به منظور بررسي و ارائه خدمات احتمالي  به منطقه هشتادان و جوشان اعزام شدند.

هنوز گزارش دقیقی از میزان خسارات این زمین لرزه منتشر نشده است.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می شود.

انتهای پیام/ب

ریزش خانه های قدیمی و قطعی برق در روستای سیرچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۶ تير ۱۳۹۷
ای وای بی برقی مردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۶ تير ۱۳۹۷
ای وای بی برقی مردیم
آخرین اخبار