مراسم تکنیکال میتینگ و معرفی عوامل اجرایی مسابقات قهرمانی مردان آسیا با حضور مسئولان 16 تیم شرکت‌کننده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نوزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از فردا (دوشنبه) با حضور 16 تیم و به میزبانی شهر سورابایا کشور اندونزی آغاز خواهد شد.
در راستای برگزاری این دوره از مسابقات، هتل «ویندهم» شهر سورابایا که میزبانی رقابت‌ها را بر عهده دارد، از ساعت 19 به وقت محلی میزبان برگزاری مراسم تکنیکال میتینگ رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا بود.
در این مراسم سرمربیان، پزشکان و سرپرستان 16 تیم شرکت‌کننده در مسابقات حضور داشتند. همچنین 16 داور حاضر در این رقابت‌ها در این جلسه شرکت کرده بودند.
روسای کمیته‌های برگزار کننده این رقابت‌ها دقایقی سخنرانی کردند و هر شخص درخصوص کمیته خود به ارائه توضیحاتی پرداخت. روسایی از کمیته‌ها داوری، پزشکی، خبری و تدارکات در این جلسه سخنرانی کردند. در این بین رامین طباطبایی از ایران که ریاست کمیته پزشکی مسابقات را بر عهده خواهد داشت.
طباطبایی در صحبت‌های خود به مسائل مورد بررسی این کمیته از جمله تست دوپینگ از بازیکنان، تست الکل از داوران، عوامل مختلف پزشکی و تجهیزات این مسابقات پرداخت.
نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017، از دوم تا دهم مردادماه با حضور 16 تيم برتر آسيا در شهر «سورابایا» کشور اندونزی برگزار مي‌شود.
انتهای پیام/

برگزاری تکنیکال میتینگ والیبال در اندونزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار