مدیر کمیته امداد شهرستان قروه گفت: 329 طرح اشتغالزایی با پرداخت چهار میلیارد و ۲۸۴ میلیون تومان تسهیلات برای مددجویان این شهرستان در سال ۹۵ ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا خوشبخت مدیر کمیته امداد شهرستان قروه به بیان تعداد اشتغال ایجاد شده این نهاد در سال گذشته و برنامه اشتغال پیش بینی شده سال جاری برای مددجویان این شهرستان پرداخت و گفت: هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ایجاد طرح‌های اشتغال به مددجویان این شهرستان در سال جاری اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه استعداد سنجی شغلی با هدف شناسایی افراد مستعد اشتغال انجام می‌شود، افزود: تعداد ۴۲۰ فقره پرونده متقاضیان تسهیلات اشتغال که استعدادسنجی و مشاوره شغلی برای آنها  انجام شده آماده ارسال به بانک‌های عامل و پرداخت تسهیلات است.

خوشبخت با اشاره به طرح‌های اشتغال ایجاد شده در سال گذشته، بیان کرد: ۳۲۹ طرح اشتغال با پرداخت چهار میلیارد و ۲۸۴ میلیون تومان تسهیلات برای مددجویان این شهرستان در سال ۹۵ ایجاد شد که ۲۲۰ مورد از این مجریان طرح اشتغال به خودکفایی رسیده‌اند.

وی با اشاره به تنوع شغلی طرح‌های اشتغال ایجاد شده، گفت: ۴۶ درصد از طرح‌ها دامداری، ۱۴ درصد قالیبافی،۳۳ درصد صنفی و صنعتی و ۷ درصد شامل سایر طرح‌ها است.

مدیر کمیته امداد شهرستان قروه با بیان اینکه ۴۸ مورد کاریابی نیز برای مددجویان این شهرستان در سال گذشته انجام شد، افزود: همچنین ۷۰۰ نفر از مددجویان نیز آموزش شغلی داده شدند.

انتهای پیام/م

اختصاص 7 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد طرح‌های اشتغالزایی مددجویان قروه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.