مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهرگفت: خدمات بیمه سلامت در استان بوشهر افزایش یافت به‌گونه‌ای که سال گذشته بیش از ۱۱ میلیارد تومان هزینه تمام وقتی پزشکان در استان بوشهر پرداخت شد.

۱۱ میلیارد‌تومان به پزشکان بیمه سلامت استان بوشهر پرداخت شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پرویز رمضانی صبح امروز در نشست بررسی طرح‌های بیمه سلامت در استان بوشهر با بیان اینکه اعزام پزشکان به مناطق محروم افزایش یافته است اظهار داشت: بیمه سلامت با پرداخت هزینه‌های تمام وقتی به پزشکان در مناطق محروم به تداوم حضور پزشکان در این مناطق کمک می‌کند.

وی از گسترش خدمات بیمه سلامت در استان بوشهر خبرداد و خاطر‌نشان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران با پرداخت هزینه‌های تمام وقتی به پزشکان در مناطق محروم توانسته گامی اساسی را در این زمینه بردارد و به تداوم حضور پزشکان در مراکز دولتى مناطق محروم کمک کند تا بیمه شدگان خدمات را با تعرفه دولتى دریافت کنند.

رمضانی با اشاره به اینکه از ابتدای تشکیل دولت تدبیر و امید و توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت شده افزود: خوشبختانه گام‌هایی بسیار مهم و اساسی برداشته شده که مهم‌ترین آنها بهبود دسترسی و بهره مندی از خدمات درمانی است که این امر با گسترش خدمات بیمه‌ای، تکمیل پوشش بیمه‌ای و کاهش پرداخت از جیب مردم صورت گرفته و سازمان بیمه سلامت نقشی اساسی و تاثیرگذار در این کار داشته است.

وی با اشاره به پرداخت هزینه‌های درمانی پزشکان استان بوشهر تصریح کرد: بیش از 11 میلیارد تومان هزینه تمام وقتی پزشکان در استان بوشهر پرداخت شد و این امر مسبب خدمات گسترده در سطح استان شد .

مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر با اشاره به اینکه 50 درصد جمعیت استان بوشهر از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند هستند خاطر نشان کرد: هم اکنون این سازمان بیمه سلامت در استان بوشهر استان حدود 500 هزار نفر را تحت پوشش قرار داده که حدود 50 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

وی، با اشاره به هزینه‌های انجام شده در راستای کاهش پرداخت از جیب مردم گفت: در سال گذشته بیش از 2 میلیون بار به موسسات تشخیصی طرف قرار داد مراجعه شده که نشان دهنده رشد هزینه‌های بیمه سلامت و کاهش میزان پرداخت از جیب بیمه‌شدگان است.

رمضانی ضمن اشاره به برنامه‌های پیش‌رو در این استان افزود: مهم‌ترین برنامه امسال شامل تعیین و ترسیم سیمای هزینه‌های سلامت است و این کار از ابتدای امسال آغاز شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر، تحلیل و مدیریت بهینه هزینه‌های درمانی در استان بوشهر را جزو اولویت‌های کاری دانست و تاکید کرد: با انجام این موارد می‌توان محل‌های هزینه ساز را در استان بوشهر مشخص کرد و با همکارى دانشگاه علوم پزشکى مداخلات لازم انجام گیرد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.