مدیر مدرسه علمیه آیت‌ الله قاضی‌ دزفول از راه اندازی مجمع نقد و بررسی ادیان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت‌الاسلام والمسلمین منصور کیانی، مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی‌ دزفول گفت: از زمان ائمه(ع) مخالفان دین، در موارد زیادی با پوشش دین و از توان دین برای ضربه زدن به آن استفاده می‌کردند و این امر بی‌سابقه‌ای نیست. امروز هم برخی فرقه‌های شبه مذهبی در پوشش دین علیه آن فعالیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: این گروه‌های شبه مذهبی و عرفان‌های کاذب که در گذشته با پوشش دین فعالیت می‌کردند، اخیراً صبغه سیاسی نیز یافته‌اند و آموزه‌های آنها با مبانی دینی شیعی سازگار نیست. فعالیت‌ گروه‌های این چنینی در شهرهایی که مذهبی هستند دیده می‌شود و مخالفان به نام دین علیه شیعه کار می‌کنند.

این مدرس حوزه گفت: مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول برای مبارزه با این فرقه‌ها راه‌اندازی دفتر فرق و ادیان را به دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در خوزستان پیشنهاد کرد و با این پیشنهاد موافقت شد.

کیانی با تأکید بر اینکه بدون شناخت این فرقه‌ها نمی‌توان با آنها مبارزه کرد، به تشکیل جلسات متعدد این مجمع اشاره کرد و گفت: نیاز بود این مجمع زمینه شناخت گروه‌های شبه مذهبی را برای طلاب و مردم فراهم آورد. علاوه بر طلاب، آقایان علاقه‌مند نیز می‌توانند از برنامه‌های این مجمع استفاده کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.