رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اظهارات معاون مالی وزارت ورزش و جوانان صحیح نیست چرا که درآمد باشگاه شفاف و روشن است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهارات معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در مورد درآمد این باشگاه  اظهار کرد: درآمد باشگاه پرسپولیس شفاف و روشن است و مدارک هزینه ها در باشگاه موجود است و مشکلی در این باره وجود ندارد.

 وی در ادامه عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس در چارچوب قوانین و مقررات فعالیت می کند و مسائل مالی باشگاه از زمان مدیریت طاهری به صورت شفاف پیگیری می شود و درآمد باشگاه به صورت قانونی صرف امور جاری باشگاه می شود و همکاری لازم برای بررسی مسائل مالی باشگاه  با بازرسان صورت می گیرد.

کاشانی بیان کرد: مدارک و اسناد مالی در بخش امور مالی باشگاه پرسپولیس موجود است و طاهری سرپرست باشگاه در هر جلسه هیئت مدیره گزارش مالی باشگاه را به اعضا اعلام می کند تا  در جریان امور مالی باشگاه قرار بگیریم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان متولی باشگاه های پرسپولیس و استقلال است واین وزارتخانه به علت دولتی بودن نمی تواند به این دو باشگاه کمک مالی کند، براین اساس باشگاه های استقلال و پرسپولیس باید درآمد زایی کنند تا در پرداخت هزینه ها با مشکل مواجه نشوند. به هر حال تا زمانی که باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار نشوند مشکلات مالی این دو باشگاه برطرف نمی شود و همچنان گریبان مسائل مالی خواهند بود.

وی درباره تعدد پرونده های حقوقی پرسپولیس در فیفا عنوان کرد: بدهی ها به مربیان و بازیکنان خارجی و داخلی مربوط به مدیران سابق است و طاهری سرپرست باشگاه توانسته چند پرونده حقوقی را در فیفا ببندد تا در آینده برای باشگاه مشکل ساز نشود.

کاشانی درباره تاخیر در معرفی اعضای هیئت مدیره جدید پرسپولیس گفت: مسئولان وزارت ورزش سوابق گزینه های هیئت مدیره را بررسی می کنند تا بهترین نفرات را برای هیئت مدیره انتخاب کنند. من هم شنیدم که وزارت ورزش به دنبال انتخاب فرد اقتصادی است تا کارهای اقتصادی خوبی در باشگاه انجام شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم باشگاه پرسپولیس در سالهای آینده به بخش خصوصی واگذار شود تا مشکلات مالی اش برطرف شود.

انتهای پیام/

  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار