معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی گفت: با دستور ریاست و تصویب هیات رئیسه دانشگاه فعالیت‌های دانشگاه علمی کاربردی ارزیابی می‌شوند.

فعالیت‌های دانشگاه علمی کاربردی ارزیابی می‌شوندبه گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اميد بزرگ حداد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علمی كاربردی در نشست خبری که صبح امروز در ساختمان مركزی این دانشگاه برگزار شد، اظهار كرد: در بیست و پنجمین سالگرد تاسيس دانشگاه علمی كاربردی با دستور رياست دانشگاه و تصويب هيات رئيسه تصميم گرفته شد كه دانشگاه فعاليت های خود را ارزيابی كند.

وی بيان كرد: برنامه های متنوعی برای امسال در نظر گرفته شده است و دبيرخانه اين معاونت جلسات متعددی با معاونت های دانشگاه و همچنين مراكز دانشگاهی تشكيل و مصوبات خوبی به تصويب اعضا رسيده است.

بزرگ حداد تاكيد كرد: دستاوردهای دانشگاه علمی كاربردی قرار است در سالروز تاسيس دانشگاه در تاريخ 18 مهرماه نمايشگاهی در سالن 21 نمايشگاه بين المللی برگزار و در روزهای 24 و 25 بهمن ماه در اجلاس سران همايشی تحت عنوان جشنواره ملی علمی كاربردی برگزار و كنگره ملی آموزش های عالی مهارت و اشتغال انجام و مقالات متعددی پس از داوری به صورت سخنرانی ارائه می شود.

طراحی دانشنامه برای دانشگاه علمی کاربردی

وی عنوان كرد: تفاهم نامه های خوبی برای طراحی يك دانشنامه علمی كاربردی به امضا رسیده و اعضای كميته آن در حال انتخاب هستند و همچنين سامانه آموزشی اين مركز مهارتی برای مهرماه 96 تقويت شده است تا خدمات ارزنده و خوبی به دانشجويان ارائه شود.

بزرگ حداد ادامه داد: تا به اين لحظه 213 مرگز آمادگی خود را برای حضور در نمايشگاه دستاوردهای ملی دانشگاه علمی كاربردی اعلام كرده و در اين جشنواره در حاشيه برگزاری اين نمايشگاه فعاليت های فرهنگی مرتبط با آموزشگاه دانشگاه علمی كاربردی، شركت های ريسك پذير و يادمان شهدا برگزار می شود.

وی تاكيد كرد: در جشنواره دانشگاه علمی كاربردی دستاوردهای ساليان گذشته بررسی می شود و همچنين دستاوردهای دانشجويی در همين جشنواره رونمايی می شود.

بزرگ حداد گفت: در جشنواره امسال یک هزار و 200 دستاورد ارائه می شود و كارگاه های آموزشی كلينيك اشتغال كارآفرينی و اجرای برنامه فرهنگی در كنار اين جشنواره ملی و مهارتی نيز انجام می گيرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار