بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوار هستیم علی‌رغم سال‌های گذشته که شروع خوبی نداشتیم امسال سنت شکنی کنیم و شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی رجب‌زاده پس از بازی دوستانه ذوب‌آهن با سپاهان  اظهار داشت: بازی خوبی بود و پیش مسابقه خوبی برای دو تیم بود و خارج از بحث نتیجه بازی‌هایی که در این سطح برگزار می‌شود به هر تیمی کمک می‌کند.

وی افزود: بچه‌های ما دیروز خوب ظاهر شدند و توانستیم نتیجه را هم بگیریم و بار روانی خوبی برای شروع لیگ برتر برای ما داشت، تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات و بازی‌های تدارکاتی مناسبی انجام داده‌ایم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوار هستیم علی‌رغم سال‌های گذشته که شروع خوبی نداشتیم امسال سنت شکنی کنیم و شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

رجب‌زاده در خصوص اردوی ترکیه بیان داشت: تمرینات بدنسازی را بیشتر در اصفهان انجام داده بودیم و در اردوی ترکیه بیشتر به دنبال انجام بازی‌های تدارکاتی خوب بودیم و دو بازی دوستانه انجام دادیم و در دو دیدار پیروز شدیم و به نظر من برای شرایط آماده‌سازی بسیار خوب بود.

وی با اشاره به هفته اول لیگ برتر خاطرنشان کرد: هفته اول لیگ برتر بسیار اثر‌گذار است و می‌تواند تعیین کننده باشد، در این چند سال که هفته‌های اول خوب نتیجه نگرفتیم خیلی عقب افتادیم و این هفته‌های اول می‌تواند یک تیم را در شرایط بد یا خوب قرار دهد و ما می‌خواهیم از اول خوب نتیجه بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد ورزشگاه نقش جهان تصریح کرد: کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان خوب بود فقط فکر کنم چمن کمی بلند بود و بازیکنان اذیت شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.