امیری گفت:بازی سریلانکا شباهت زیادی به تیم های هندوستان و پاکستان دارد و امیدوارم بتوانیم با انجام دیدارهای تدارکاتی مقابل سریلانکا به آن تاکتیک هایی که مدنظرمان است دست یابیم.

امیری:بازی سریلانکا شباهت زیادی به هندوستان داردمسلم امیری در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد آخرین شرایط تیم ملی کبدی کشورمان اظهار داشت:خوشبختانه فدراسیون برنامه های خوبی را برای حمایت از تیم ملی کبدی کشورمان تا الان در نظر گرفته است و حتی روز جمعه در دیداری دوستانه به مصاف تیم خوب سریلانکا رفتیم و در پایان با نتیجه نزدیک 34 بر 32 مغلوب حریفمان شدیم.

او ادامه داد:بازی سریلانکا شباهت زیادی به تیم های هندوستان و پاکستان دارد و امیدوارم بتوانیم با انجام دیدارهای تدارکاتی مقابل سریلانکا به آن تاکتیک هایی که مدنظرمان است دست یابیم.

امیری درباره جوانگرایی تیم ملی کبدی کشورمان گفت: یکی از اهداف مهم ما در فدراسیون کبدی این است که هر ساله بازیکنان جوان با استعدادی را به بدنه تیم ملی بزرگسالان تزریق کنیم و ان شاالله در بازی های آسیایی که یکی از مهم ترین برنامه های ما محسوب می شود بتوانیم با شکست دادن هندوستان به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

مربی تیم ملی کبدی کشورمان در پایان در مورد اینکه آیا تاکنون مسئولان وزارت ورزش و جوانان از این رشته حمایتی به عمل آورده اند یا خیر،گفت: مسئولان وزارت ورزش و جوانان تاکنون حمایت های خوبی را از ما به عمل آورده اند و خوشبختانه فدراسیون هم در راستای حمایت های وزارت ورزش تا آنجایی که در توانش بوده امکانات مناسبی را برای ما فراهم کرده است.ضمن اینکه نزدیک به یک هفته ای می شود که اردوهای ما برای حضور در مسابقات آسیایی مشهد شروع شده است.

انتهای پیام/

امیری:فدراسیون تاکنون همه جانبه از ما حمایت کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار