سرمایه گذاری سند اشتغال استان لرستان ۶ هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   علی آشتاب، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اعلام اینکه سرمایه گذاری سند اشتغال لرستان ۶ هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان است گفت: با این میزان سرمایه گذاری ۲۵ هزار و ۴۷۹ فرصت شغلی پیش بینی شده است.

وی افزود: از این مبلغ ۴ هزار و ۸۹ میلیارد تومان سهم بانکی، هزار و ۱۲۲ میلیارد تومان اعتبارات دولتی و هزار و ۲۰ میلیارد تومان بخش خصوصی است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: سهم بخش کشاورزی هزار و ۷۶۶ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۶ هزار و ۳۱۷ نفر و بخش صنعت ۳ هزار و ۴۹۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۹ درصد از مجموع آمار اشتغال است.

آشتاب با بیان اینکه تکمیل طرح‌های بالای ۶۰ درصد در اولویت است افزود: در بخش خدمات سرمایه گذاری هزار و ۱۴۷ میلیارد تومان بوده که در بروجرد سرمایه‌گذاری ۸۶۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۳ هزار و ۳۴۱ نفر است.

وی گفت: در بخش جهاد کشاورزی ۱۴۸ میلیارد تومان با ۴۲۰ نفر اشتغالزایی، در بخش صنعت ۵۲۸ میلیارد تومان با هزار و ۱۷ نفر اشتغالزایی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: از ابتدای امسال از ۳ هزار و ۳۴۱ نفر تعهد اشتغال در بروجرد برای ۴۷۵ نفر شغل ایجاد شده و حدود ۱۴ درصد از آمار اشتغال تحقق یافته است.


انتهای پیام/د


سرمایه گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد سند اشتغال در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.