نهمین دوره طرح ولایت دانشجویی با شرکت ۴۰۰ دانشجو از ۴۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مهدی برزگر مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان در افتتاحیه این مراسم که در آمفی تئاتر دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد گفت: این دوره تا هفتم مرداد در چند دانشگاه شهر قزوین برگزار می‌شود.

برزگر اضافه کرد: برخلاف دوره‌های گذشته، دانشگاه‌های بین المللی امام خمینی (ره)، آزاد اسلامی، پیام نور، فرهنگیان و علوم پزشکی قزوین برگزار کندگان این دوره بصیرتی، فرهنگی هستند.

وی افزود: دوره‌های پیشین بصورت متمرکز در دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار می‌شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استانگفت: این دانشجویان در همایش‌ها و کارگاه‌های معرفتی – تربیتی، سیاسی – بصیرتی و تشکیلاتی آموزش می‌بینند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین سخنران این مراسم هم گفت: در این طرح، ولایت پذیری محض که از آن خداست به همه نشان و آموزش داده می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: افرادی که ولایت پذیر باشند٬ از نفاق٬ دودلی و جهل به سمت نور و سعادت هدایت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم مبنای ولایت است و شفاعت مومنین با خداست اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (علیهم السلام) مجریان و موجبین ولایت هستند که هدف ن‌هایی آن‌ها رسیدن به کمال و قرار گرفتن در زیر بیرق ولایت الهی است.

انتهای پیام/

 

اجرای طرح ولایت دانشجویی در ۴۰ دانشگاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار