وزیر کشور افغانستان گفت: روند اعزام حجاج به عربستان سعودی آغاز شده و مسئولان پلیس کابل باید بیشتر در جهت تامین امنیت حجاج تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، تاج‌محمد جاهد وزیر کشور/امور داخله افغانستان در نشستی با معاونان و روسای این وزارتخانه بر تامین امنیت حجاج کشور تاکید کرد و گفت: قرار است از امروز یکشنبه روند اعزام حجاج به عربستان سعودی آغاز شود که در این راستا مسئولان پلیس کابل باید بیشتر در جهت تامین امنیت و رفتار نیکو با حجاج را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

همچنان در این نشست وزیر امورداخله به مسئولان دستورداد تا نخست ادارات را که در آن احتمال فساد بیشتر می‌باشد به شمول کمیساری ها، ترافیک، پیژنتون، پاسپورت و بخش‌های لوژستیکی وتدارکاتی را مرحله وار در سیستم تطبیق روتیشن گرفته و مطابق ریفورم افراد شایسته، عاری از فساد ومسلکی را در آن پست ها استخدام نمایند.

جاهد همچنان به ادارات پیژنتون ، جلب و جذب ، و ارگانهای استخباراتی وظیفه سپرد تا حضور برخی افراد زیر سن را که احتمالآ در صفوف پولیس ملی وجود داشته باشند بررسی نمایند.

همچنان در این نشست به برداشتن شماری از پاسگاه‌های پلیس ملی که موجودیت شان در جاده‌های شهر کابل ضروری محسوب نمی‌شود و باعث ازدحام ترافیک در جاده‌ها می‌شوند بحث صورت گرفت که در نتیجه وزیر امور داخله برداشتن آن ها را مورد تائید قرار داده و بر عملی شدن آن به مسئولین تاکید ورزید.

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار