رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، از کاهش ۶ درصدی جرایم این قشر در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام شکرالله بهرامی در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: با اجرای طرح آموزش و نهضت آگاه سازی نیرو‌های مسلح، جرایم این قشر در کشور از ابتدای امسال ۶ درصد کاهش یافته است.

وی، پیشگیری از وقوع جرم را از اولویت‌های مهم این سازمان بیان و اضافه کرد: دوره‌های پیشگیری از وقوع جرم و همچنین آموزش و آگاه سازی از برنامه‌های اجرایی در این راستاست که  تا دورترین نقطه کشور نیز انجام می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و ارتش و بسیج را مایه عزت نظام اسلامی برشمرد و افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی و مردم، مجاهدانه پای ارزش‌های دینی و انقلابی و گوش به فرمان ولایت فقیه ایستاده اند تا دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی را از بین ببرند.

بهرامی با اشاره به حرکت اخیر دشمن در حمله تروریستی به حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی گفت: نیرو‌های ارزشی سپاه با نمایش قدرت موشکی جمهوری اسلامی، نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و منافقان، امروز اتحاد، همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان و دست اندرکاران اجرایی و نظامی و سیاسی در کشور را نشانه رفته اند خاطرنشان کرد: باید در این زمینه هشیار و مراقب باشیم.

سید عبدالله موسوی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری هم در این آیین با اشاره نقش و جایگاه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در اجرای قوانین و کاهش جرایم گفت: همه ساله به منظور کاهش جرایم بین نیرو‌های مسلح، اقدامات پیشگیرانه از جمله آموزش صورت می‌گیرد.

وی افزود: از ابتدای امسال با اقدامات صورت گرفته، میزان جرایم این بخش در چهارمحال و بختیاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته،  ۲۱ درصد کاهش داشت.

موسوی ادامه داد: شورای قضایی استان همچنین با اجرای طرح‌های مختلف در سایر بخش ها، اقدامات و موفقیت‌های خوبی داشته است.

به گفته وی؛ در یک سال گذشته بیش از ۲۰۰ هزار پرونده در شورای حل اختلاف و دادسرا‌های چهارمحال و بختیاری رسیدگی و ۱۹۵ هزار پرونده از این تعداد مختومه شد.

در این آیین، حجت الاسلام عبدالمحمد فردی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات احمدرضا پورخاقان رئیس سابق این سازمان قدردانی گردید.

انتهای پیام/ف

کاهش ۶ درصدی جرایم نیروهای مسلح در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار