۷۰ درصد مسافرين از خدمات ارائه شده در اداره كل راه آهن جنوب شرق رضایت کامل دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مديركل راه آهن جنوب شرق گفت: براساس گزارش نظرسنجي مسافرين سفرهاي نوروزي سال ۹۶ كه توسط دفتر مديريت عملكرد راه آهن ج.ا.ا انجام شده است،ميزان رضايتمندي مسافرين در سال ۹۶ از ميانگين 70.8 درصد برخوردار بوده كه در مقايسه با مشابه سال ۹۵ با عدد 63.3 به صورت قابل توجه و بيش از هفت در صد رشد داشته است.


مجيد ارجوني در ارتباط با رضايتمندي مسافرين از خدمات ارائه شده توسط اين اداره كل در سال ۱۳۹۶ افزود:بيشترين ميزان رضايت از وضعيت بهداشت ايستگاه، عملكرد و رفتار مامورين ايستگاه و وضعيت سرويس هاي بهداشتي بوده است.

وي بيان كرد: همچنين ۵۵ درصد مسافرين اعلام كرده اند كه تغييرات مثبتي در ايستگاه ها مشاهده كرده اند كه اين عدد در سال گذشته ۳۱ درصد اعلام شده بود.


وي ادامه داد: با توجه به نتايج حاصل تسهيلات و امكانات لازم براي گذراندن زمان حضور در ايستگاه، فضاي سالن انتظار، امكانات و ظاهر سالن ايستگاه مسافري زاهدان قابل بهبود تشخيص داده شد كه به ياري خدا باتوجه به پروژه هاي توسعه اي ايستگاه زاهدان اين فاكتورها در دستوركار،جهت ارتقاء كيفيت خدمات قرار گرفته اند.


انتهای پیام/گ

بیشترین میزان رضایتمندی مسافران از راه آهن جنوب شرق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار