رقابت شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال جوانان ایران از فردا آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  رقابت های لیگ برتر فوتسال جوانان کشور از فردا اول مرداد آغاز می شود و شهروند ساری تنها نماینده مازندران در گروه دوم به مصاف حریفان می رود.

این رقابت ها در دو گروه هفت تیمی در روزهای اول تا هفتم مرداد و به صورت مجتمع برگزار خواهد شد که در پایان این دوره از مسابقات تیم های اول و دوم هر گروه جوار حضور در مرحله دوم را کسب خواهند کرد.

تیم فوتسال جوانان شهروند ساری نیز که به عنوان تنها نماینده مازندران در گروه دوم این رقابت ها حضور دارد، در شهر سبزوار با نمایندگان کرمان، فسا، کاشان، بندرعباس، سبزوار و قم به رقابت خواهد پرداخت.

 محمدجواد حسینی، امیر فرهاد اندراجمی، محمدجواد فاضلی، عرفان ایجی حسین زاده، رضا قنبری، علیرضا یعقوبی، مسلم اسماعیلی، عرفان فرزبود، علی اصغر علیزاده، امیرمحمد زرهانش، سلیمان بابایی، مجتبی محمودیان، رضا بهارشکن، اسماعیلی اسماعیلی، سامان عباسیان و احسان سروری بازیکنان تیم شهروند در این مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان کشور خواهند بود.

منوچهر رئیسیان سرمربی شهروند، روح الله اسماعیلی و دانیال رحیمی را به عنوان مربی و مربی دروازه بان ها و رامین زیاری را به عنوان سرپرست در کنار خود دارد.

انتهای پیام/ م

آغاز لیگ برتر فوتسال جوانان ایران از اول مرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار