مدیر توزیع برق درمیان برخورداری 4 روستای مرزی شهرستان درمیان از نعمت انرژی خورشیدی برخوردار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ جمالی راد ، مدیر توزیع برق درمیان با بیان اینکه این شهرستان 157 روستا دارد، گفت: از این تعداد 4 روستا از طریق انرژی‌های خورشیدی برق دار شده است .


وی افزود: روستاهای جلاران با 16 خانوار، گل‌نی با 12 خانوار، روستای پاتنگ با11 خانوار و روستای شومه نیز با 3 خانوار از جمله روستاهایی است که از نعمت برق خورشیدی برخوردار است .


جمالی راد به زمان ارائه خدمات در روستاهای مذکور اشاره کرد و گفت : این خدمات از ابتدای سال 92 در شهرستان آغاز شدکه با این اقدامات تعداد 42 خانوار با اعتباری بالغ بر4 میلیارد و900 میلیون ریال از نعمت برق برخوردار شدند .


مدیر توزیع برق شهرستان درمیان با بیان اینکه ظرفیت منصوبه برای هرخانوار روستایی یک کیلووات است، اظهار کرد: از مشترکین تقاضا داریم مصرف خود را مطابق با ظرفیت منصوبه دستگاه تنظیم کنند تا در طول شبانه‌روز بهترین استفاده را از این سیستم داشته باشند .


جمالی‌راد گفت : در حال حاضر روستاهای شهرستان درمیان، علی‌الخصوص روستاهای دارای سیستم خورشیدی برقدار بوده و مشکلی در ارائه خدمات برق در این روستاها وجود ندارد .


انتهای پیام/ک

برخورداری 42 خانوار روستایی درمیان از برق خورشیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار