750 شرکت تعاونی غیرفعال و از رده خارج هستند که 50 درصد از مجموع شرکت‌های تعاونی‌ استان را تشکیل می‌دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حسن نوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به تعداد شرکت‌های تعاونی‌ فعال و غیرفعال در استان گفت: از تعداد  هزار و 500 شرکت تعاونی موجود در استان ،حدود 750 شرکت تعاونی غیرفعال و از رده خارج هستند که 50 درصد از مجموع شرکت‌های تعاونی‌ خراسان شمالی را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: از مجموع شرکت‌های تعاونی غیرفعال در خراسان شمالی، بیشتر آنان به‌صورت مقطعی به فعالیت پرداخته و هدف از تأسیس این شرکت‌ها به‌صورت کوتاه‌مدت و در زمان 3 تا 4 سال بوده است که پس‌ازآن، از رده خارج‌شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به جایگاه برند سازی در تولید و عرضه محصولات خراسان شمالی گفت: محصولات و توانمندی‌های گسترده‌ای در استان وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با معرفی کالاهای استان در سطح ملی و فراملی به رشد صادرات و تولیدات محصولات استانی دست‌یابیم که برند سازی در عرصه معرفی کالاها کمک شایانی به این موضوع خواهد کرد.

وی افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌صورت مستقیم در حوزه برند سازی فعالیت نمی‌کند و تنها شرایطی برای آموزش شرکت‌های تعاونی‌ فعال در خراسان شمالی فراهم می‌کند تا در خصوص برند سازی کالاها و بازاریابی فعال و جذب مشتری آموزش‌های لازم را فراگرفته و به معرفی کالای خود بپردازند.

انتهای پیام/آ

750 شرکت تعاونی در استان غیرفعال و از رده خارج هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.