دعوت رئیس نمایشگاه هوایی ماکس از نابغه ۱۰ ساله ایرانی + فیلم

یک نوجوان ۱۰ ساله ایرانی با ساخت دستگاه تونل باد در ابعادی کوچک توجه حاضران در نمایشگاه هوایی ماکس ۲۰۱۷ روسیه را جلب کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ هوش و استعداد کم نظیر یک نوجوان نابغه ایرانی و ابتکار خلاقانه‌اش در زمینه هوافضا موجب شد رئیس نمایشگاه هوایی ماکس ۲۰۱۷ روسیه، به عنوان مهمان ویژه از او دعوت کند. سردار موسی‌زاد که تنها ۱۰ سال سن دارد با ساخت تونل باد در ابعاد کوچک در نمایشگاه هوایی ماکس ۲۰۱۷ شرکت کرده است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

وقتی رئیس نمایشگاه هوایی ماکس از نوجوان مبتکر ایرانی دعوت می‌کند + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
این توی کلاس چهارم و پنجم همکلاسی من بوده
کلاس پنجم یه چند ماه تو مدرسه پیداش نبود بعدش معلوم شد از آموزش پرورش اجازه دادن که برای پژوهش هاش چند وقتی مدرسه نیاد
Iran (Islamic Republic of)
پدر
۱۲:۰۷ ۳۱ تير ۱۳۹۶
احسنت به فرزند . باید یک موضوعی را بیان کنم . پسرم من 5 ساله ش است و کاملا به زبان انگلیسی مصلت است . هیچ معلم و کلاسی هم نرفته تو خونه یاد گرفته . پسرم را با هزار سفارش بردیم به سنجش هوش . یک خانم با یک کیف سامسونگ پلاسیده اومد و در یک کلاس با 50 تا صندلی و یک میز شکسته شروع به تست گرفتن از پسرم کرد . پسرم بدلیل اینکه در ساعت 16 برده بودیم خسته بود و نهار هم خوب نخورده بود . در ابتدا تمام سوالات را پاسخ داد و بعد دیگه خسته شد . یک ساعت طول کشید تا این کارشناس از پسرم تست بگیرد . (یک ساعت) برا یه بچه 5 ساله .بعد من رفتم داخل تا نتیجه این تست را جویا شوم دیدم روی میز این خانم کارشناس با تجربه یک کتاب پلاسیده و ورق ورق شده هست که به جرات می توانم بگویم مال دهه 50 بود . خلاصه این کارشناس فرمودند که بچه شما اگه خوب همکاری می کرد نابعه است ولی چون خوب همکاری نکرد پس تیز هوشه . من از ایشون سوال کردم که خوب تیزهوش یا نابغه ، آموزش وپرورش چه برنامه ای در خصوص این گونه کودکان دارد . خوابش این بود که ما معمولا با این بچه ها افقی یا عمودی کار می کنیم . افقی چیست : یعنی با سایر بچه ها درس می خونه ولی بهش رسیدگی میشه . عمودی چیه : اینکه بچه جهش میده در مقاطع تحصیلی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۳۱ تير ۱۳۹۶
البتخ مثل اینکه شما زیاد به زبان فارسی مسلط نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
ظاهرا حق با خانومه بوده . اگه فرزندتون مثل شما به زبان انگلیسی مصلت ( مسلط ) هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۲۱ ۳۱ تير ۱۳۹۶
احسنت ،خدا حفظش کنه، نیازمند حمایت به تمام معناست ....هم از لحاظ معنوی هم فکری هم مالی ...