سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در ادامه سفر دوروزه خود به استان سمنان لحظاتی قبل وارد دامغان شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح شنبه در نخستین مقصد دومین روز از سفر خود به استان سمنان وارد دامغان شد و مورد استقبال رسمی امام‌جمعه، فرماندار، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.



سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به دامغان به گلزار شهدای این شهر خواهد رفت تا با نثار گل نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ادای احترام کند.


افتتاح دو پروژه بهداشتی و درمانی پایگاه سلامت بوستان و مهر و بازدید از خوابگاه در دست احداث دانشجویی دانشکده بهداشت و ساختمان بیمارستان سابق برادران رضایی و نشست و بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی از مهم‌ ترین برنامه‌های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دامغان است.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در جریان سفر به دامغان جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه، استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استان سمنان همراهی می‌کنند.


انتهای پیام / ذ


افتتاح دو پروژه بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت در دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار