آسمان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی و خروجی مدلهای هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با تداوم هوای گرم، پیش‌بینی می‌شود.

 

وی افزود:  وضعیت دریا تا پایان هفته جاری به‌صورت موج ملایم پیش‌بینی می‌شود که شنا در محدوده طرح دریا با رعایت نکات ایمنی مانعی ندارد.

 

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:  با توجه به استقرار هوای گرم و آفتابی در آسمان، مردم از روشن کردن آتش در جنگل‌ها پرهیز کنند و در مصرف برق به‌ویژه در ساعات اوج مصرف (۱۲ تا ۱۶ ظهر و ساعات ۱۹ تا ۲۳ شب) و همچنین در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

 

اسدی افزود: دمای هوای نوشهر دیروز با بیشینه دمای ۳۵.۶  سلسیوس رکورد بیشینه دما مطلق (۳۴.۸) که متعلق به روز ۸ تیرماه ۱۳۷۴ بود را شکست.

 

وی با بیان اینکه از اواسط این هفته آسمان مازندران کمی خنک می شود گفت: آسمان استان از روز سه شنبه صاف تا قسمتی ابری ودر ساعات بعدازظهر با رشد ابر ، وزش باد ،رگبار پراکنده و احتمال رعد وبرق پیش بینی می شود.

 

انتهای پیام/آ 

 

افزایش گرمای هوای مازندران تا روز سه شنبه  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار