معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به تقویت مهارت های اجتماعی و کار تیمی در المپیاد ورزش همگانی دانشجویی از درخشش دانشجو معلمان دختر خبر داد.

معصومه علی نژاد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور دانشگاه فرهنگيان در اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه های سراسر کشور عنوان کرد: در این دوره از مسابقات، دانشگاه به طور مستقل در رقابت های دانشگاه های وابسته به وزارت علوم  حاضر شد و در بخش دختران پردیس کرمان رتبه اول و پردیس خراسان رضوی رتبه چهارم را در میان ۹۳تیم شرکت کننده به دست آورد؛ در واقع از 6 مقام 2 مقام برتر به دانشگاه فرهنگیان رسید که برای ما ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه در بخش دختران، ۶۰۰دانشجو با هم رقابت کردند، افزود: نتایج دانشگاه فرهنگیان قابل قبول بود و تمرینی برای دانشجویان محسوب شد تا در فعالیت های گروهی و اجتماعی حضور فعالیت داشته باشند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه در برنامه های اعلام شده مساله ورزشی دانشجویی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: با شرکت در این مسابقات به بخشی از هدف خود رسیدیم و در برنامه های دیگر با چنین رویکردی فعالیت خواهیم داشت.

علی نژاد تصریح کرد: مسابقات پسران نیز از روز یکشنبه و به مدت سه روز با میزبانی دانشگاه تهران برگزار می شود و اکنون دانشجو معلمان پسر در حال آماده شدن هستند.

وی بیان کرد: حضور دانشجویان در این چنین برنامه هایی نیز به مثابه کلاس درس بوده و دانشجو معلمان نیز به همین مساله اذعان داشتند؛ چرا که می توانند برای معلم شدن تمرین عملی کنند.

انتهای پیام/

تمرین هایی عملی برای معلم شدن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار