معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان وبلوچستان ظهر امروز از کارگاه آموزشی کارآفرینی با عنوان از "ایده تا کسب کار" در شهرستان ایرانشهر بازدید کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سکینه اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری دربازدید از کارگاه آموزشی کارآفرینی با عنوان از "ایده تا کسب کار" که به همت دکتر طایی استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و با همکاری اداره کل تعاون کارو رفاه اجتماعی در ایرانشهر برگزار شد در جمع شرکت کنندگان در این دوره آموزشی کارآفرینی گفت: برگزاری این قبیل رویدادهای علمی در جهت توانمندسازی متقاضیان کسب و کار حائز اهمیت است.


وی اظهار داشت: با توجه به رویکرد مثبت دولت تدبیر و امید به استان و داشتن پتانسیل ها و مزیت های قابل توجه امیدواریم طی سالهای پیش رو ، این استان جزء ده استان برتر کشور از حیث توسعه ای قرار بگیرد.


اشرفی تصریح کرد: با توجه به اقدامات اثرگذار استاندار در جهت توسعه زیرساخت ها در معاونت اقتصادی استانداری تلاش می کنیم تا مشکلات موجود در مسیر افراد توانمند و کارآفرین برای سرمایه گذاری و رونق اشتغال و کارآفرینی برطرف گردد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان و بلوچستان خواستار توسعه دوره های آموزشی کارآفرینی در تمام شهرهای استان شد و گفت: امیدواریم این قبیل رویدادهای علمی زمینه ساز شکل گیری بنگاه های کارآفرینی در سطح استان و رشد آنها در سطح ملی شود.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.