تیشه‌یار از برگزاری دوره آموزشی «مدرسه روش تحقیق» ویژه استادان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی افغانستان در ایران خبرداد.

برگزاری «مدرسه روش تحقیق» ویژه استادان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی افغانستانماندانا  تیشه یار مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، از برگزاری دوره‌های آموزشی «مدرسه روش تحقیق» ویژه استادان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی افغانستان خبرداد و گفت: این کارگاه آموزشی به درخواست استادان دانشگاه‌های مختلف افغانستان  و به منظور آموزش روش تحقیق به عنوان پایه پژوهش در رشته‌های علوم اجتماعی، علوم سیاسی، روانشناسی و مدیریت برگزار می‌شود.

وی افزود: استادان افغان فعال در رشته‌های علوم انسانی که علاقمند به شرکت در این دوره‌ هستند می‌توانند با ارسال درخواست‌های خود در این کلاس‌ها ثبت‌نام و با سفر به ایران از دانش، تجربه و همفکری استادان دانشگاه علامه طباطبایی که بزرگترین دانشگاه علوم انسانی در ایران است بهره‌مند شوند.

مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی با تأکید بر اینکه آخرین مهلت برای  ثبت نام و شرکت در این دوره، پنجم مرداد ماه است، تصریح کرد: کارگاه‌ها 25 تا 30 شهریور/سنبله در شهر فریدونکنار برپا خواهد بود.

اضافه می‌شود که داوطلبان شرکت در این دوره برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام به تارنمای www.cr.atu.ac.ir مراجعه و یا از طریق کانال تلگرامی ATRMS@ اقدام کنند.

انتهای پیام/

دوره‌های آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی برای اساتید دانشگاه‌های افغانستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.