مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی گفت: با پیوستن محمد طیبی به تیم قطری با توجه به قرارداد این بازیکن با پارس جنوبی از وی شکایت می کنیم که در صورت محکومیت 9 ماه از فعالیت محروم و متحمل جریمه مالی می شود.

رفتن طیبی به تیم قطری با احتمال محرومیت 9 ماهه وی همراه استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بهرام رضائیان افزود: طیبی پس از انعقاد قرارداد با تیم پارس جنوبی جم با یک تیم قطری نیز قرارداد بسته و اکنون از سوی تیم قطری نیز تحت فشار است. با این وجود به وی اعلام شده طبق قرارداد بازیکن پارس جنوبی جم محسوب شده و تا روز شنبه هفته آینده وقت دارد تصمیم نهایی خود را به باشگاه اعلام کند.

رضائیان یادآور شد: طیبی نزدیک به 2 ماه با تیم پارس جنوبی تمرین کرده و اکنون تمایل داریم در این تیم ماندگار شود. طیبی بازیکن شایسته و بزرگی است و روی وی نیز حساب کردیم ولی با این وجود تیم پارس جنوبی وابسته به یک یا دو نفر نیست که با رفتن بازیکنی ضربه بخورد.

رضائیان افزود: تیم فوتبال پارس جنوبی در پست دفاعی بازیکنان خوبی مانند ایمان سلیمی، لطفی و حامد نورمحمدی دارد که باوجود کم تجربه بودن چیزی از طیبی کم ندارند. با این حال امیدواریم طیبی در این بین ضربه نخورد و بتواند با درخشش خود به تیم ملی راه پیدا و همچنین از شرایط دشواری که برای خود ایجاد کرده رهایی پیدا کند.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نخستین بازی خود در مسابقات لیگ برتر کشور جمعه ششم مردادماه امسال در تبریز به مصاف گسترش فولاد این شهر می رود و در هفته دوم در نخستین بازی خانگی با پیکان دیدار می کند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.