فردی بیرانوند از آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی کوهدشت خبر داد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نورمحمد فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت گفت:کار جانمایی بیمارستان ۲۵۰۰ تختخوابی جدید این شهرستان انجام شده و ساخت آن به زودی آغاز می‎شود.


وی افزود: امسال یک هزار تخت بیمارستانی به مجموع تخت‎‌های استان لرستان اضافه می‎شود که از این مجموع ۲۵۰ تخت مربوط به شهرستان کوهدشت است.

نرخ بالای بیکاری در کوهدشت

فرماندار کوهدشت با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری در کوهدشت گفت: از سویی کوهدشت شهرک صنعتی ندارد و دارای ناحیه صنعتی است، بنابراین مردم این شهرستان انتظار دارند که برای حل مشکلات آن‌ها چاره‎اندیشی شود.


فردی بیرانوند با تاکید بر اینکه شهرستان کوهدشت در حوزه کشاورزی نیز ضعف‌های بسیاری دارد، گفت: سد معشوره عامل نجات کوهدشت است.

فرماندار کوهدشت با اشاره به خدمات دولت به اقشار مردم گفت: دولت یازدهم ۱۱ میلیون نفر را در کشور بیمه کرده است، همچنین دولت ۹۵ درصد سهم بیمه‎شدگان را می‌پردازد و این خود یک توجه بی‎نظیر است.

فردی بیرانوند با تاکید بر اینکه توجه به اشتغال، حمایت و رفع موانع تولید از سیاست‎‌های دولت است، عنوان کرد: انتظار می‎رود که شهروندان کوهدشتی نیز از این خدمات بهره‎مند شوند.

وی در ادامه بیان کرد: سال گذشته در مجموع ۹ جلسه کارگروه بانوان و خانواده با ۸۶ مصوبه در شهرستان کوهدشت برگزار شده است که از این مجموع ۷۴۴ مصوبه اجرایی شده و ۱۲ مصوبه دیگر در دست اجرا است.

فرماندار کوهدشت ادامه داگفتد: کارگروه بانوان متشکل از ۵ کمیته فرهنگی-ورزشی، آسیب‎‌های اجتماعی، اشتغال، بهداشتی و مناسبت‎‎‌ها است که هر یک وظایف تعریف شده را اجرایی می‎کنند.

فردی بیرانوند گفت: برگزاری بیش از ۵۰ کارگاه مختلف، یادواره شهدای زن، سه نمایشگاه با موضوع عفاف و حجاب، گفتمان‎‌های دینی در سطح مدارس و کرسی‎‌های آزاداندیشی در مراکز دانشگاهی از فعالیت‎‌های این کارگروه است.

وی افزود: همچنین از سال گذشته تاکنون از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید تسهیلاتی با اعتبار بالغ بر ۷۹۰ میلیون تومان به ۳۷ نفر از بانوان بی‎سرپرست و بد سرپرست شهرستان کوهدشت پرداخت شده است.

انتهای پیام /د

آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی کوهدشت /نرخ بالای بیکاری در کوهدشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.