بازیکن تیم ملی السالوادور با گاز گرفتن بازیکن تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا، در جریان بازی های گد کاپ، یاد سوارز را زنده کرد.

  به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در جریان دیدار  امروز تیم های السالوادور و ایالات متحده آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی گلد کاپ 2017، هنری رومرو از السالوادور، جوزی آلتیدور مهاجم آمریکا را گاز گرفت.
مدافع السالوادوری با این کار یکی از به یاد ماندنی ترین حرکات لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا را شبیه سازی کرد. سوارز در جام جهانی 2014 در جریان دیدار اروگوئه - ایتالیا جورجو کیه لینی را گاز گرفت و به مدت 4 ماه از حضور در  مسابقه ها محروم شد.


ماجرا از این قرار بود که در نیمه دوم بازی و در حالی که آمریکا 2-0 از السالوادور جلو بود، هنگام زدن یک ضربه کاشته، رومرو با آلتدور مواجه شد و با دست او را نقش بر زمین کرد،مهاجم آمریکا بلند شد و رومرو را به عقب هل داد،لححظاتی بعد دوربین ها نشان دادند که رومرو در حال گاز گرفتن آلتدور است.
مهاجم آمریکا بار دیگر به زمین افتاد و سعی کرد داور را متقاعد کند که خطا اعلام کند،اما داور این صحنه را ندید و بنابراین نه پنالتی گرفت و نه رومرو را اخراج کرد.
اما اقدام مدافع السالوادور در تصاویر تلویزیونی کاملا واضح بود و  ممکن است کمیته انضباطی کونکاکاف با بازبینی صحنه، جریمه ای برای رومرو در نظر بگیرد.


گفتنی است این مسابقه با همان نتیجه 2-0 به سود آمریکا به پایان رسید و این تیم در مرحله نیمه نهایی روز شنبه به مصاف کاستاریکا خواهد رفت.
انتهای پیام/

مدافع السالوادور بازیکن آمریکا را گاز گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار