معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان پسر دوره اول و دوم متوسطه سراسر کشور با شرکت 317 دانش آموز از امروز در سنندج آغاز شد.  

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛افشین خوش گوار با بیان اینکه این رقابت‌ها از امروز در استادیوم 22 گولان سنندج آغاز و تا روز جمعه 30 تیرماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: این رقابت‌ها در دوره اول متوسطه با شرکت 27 تیم و در دوره دوم متوسطه با شرکت 28 تیم در 15 ماده برگزار می‌شود.

وی به مواد برگزاری مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان پسر دوره متوسطه نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقات در ماده 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 3000 متر، 110 متر با مانع، 300 متر با مانع، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، دیسک، پرش ارتفاع، سه گام، پرش طول و دو امدادی برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان سراسر کشور 25 تیر لغایت 8 مرداد ماه سال جاری به میزبانی استان کردستان با شرکت بیش از هزار و 700 نفر از دانش آموزان دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی در استادیوم ورزشی 22 گولان سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان پسر دوره متوسطه سراسر کشور درسنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار