مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از آمادگی این استان برای میزبانی برگزاری مسابقات ملی و بین المللی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: رشته دوچرخه‌ سواری در استان اردبیل با کمبود امکانات و تجهیزات مواجه است و ما انتظار داریم فدراسیون در این زمینه کمک های لازم را انجام دهد و اداره کل ورزش هم در حد توان خود از این رشته ورزشی حمایت می کند.

وی اظهار کرد: با این همه کمبود دوچرخه سواران اردبیل تلاش زیادی می کنند به طوری که یکی بانوان استان توانست در مسابقات قهرمانی کشور جزو سه نفر اول شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: البته جایگاه استان اردبیل در رشته دوچرخه سواری با توجه به استعدادها و قابلیت های آن مورد رضایت نیست و باید تلاش شود رتبه استان در دوچرخه سواری ارتقا یابد.

بهتاج با اشاره به اینکه همه باید کمک کنیم دوچرخه سواری فراگیر و همگانی شده و تبدیل به فرهنگ شود، بیان کرد: به عنوان مثال در شهرستان پارس آباد در یک اقدام خوب روزهای سه شنبه روز بدون ماشین نامگذاری شده و مردم با استفاده از دوچرخه و یا با پای پیاده رفت و آمد می کنند که کار فرهنگی بسیار ارزشمندی است.

وی از رئیس جدید هیات دوچرخه سواری استان خواست تا از همه سلایق و علاقمندان در بخش های مختلف هیات استفاده کند تا بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی این رشته ورزشی در استان باشیم.

 

انتهای پیام/ح

دوچرخه سواری اردبیل با کمبود امکانات مواجه است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.