معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان بوشهرگفت: در ماه آینده کمپ بانوان جهت ترک اعتیاد در مرکز استان به صورت متمرکز و استانی جهت ارائه خدمات افتتاح خواهد شد.

افتتاح کمپ ترک اعتیادزنان در بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد غلامی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی یکی از معاونت های تخصصی این سازمان است و خدمات مختلفی را برای پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی ارائه می کند.

وی افزود: در این معاونت دفاتر مختلف پیشگیری وجود دارد که شامل دفاتر پیشگیری از معلولیت، اعتیاد ، آسیب های اجتماعی و مشاوره روانشناختی می شود.

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان بوشهر بیان کرد: رویکرد بهزیستی توجه زیادی به مقوله پیشگیری دارد و برنامه ها بیشتر اجتماعی محور اجرا می شود.

غلامی با اشاره به اینکه اکنون ۱۴۰ تیم اجتماع محور با اداره کل بهزیستی استان بوشهر همکاری دارند، افزود: تلاش می‌شود فعالیت ها به خود مردم سپرده شود چراکه تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: درمان اعتیاد یکی از پرچالش ترین حوزه‌های بهزیستی است و ما در استان بوشهر جهت کمک به ترک اعتیاد افراد ۱۲ کمپ، ده کلینیک و سه مرکز گذرگاهی جهت ارائه خدمت داریم.

معاون پیشگیری بهزیستی استان بوشهر بیان کرد دفتر مشاوره خط ۱۴۸۰ بهزیستی در سه شیفت با چهارخط فعال و ۲ اپراتور خدمات مشاوره ای ارائه می دهد که بیشترین مشکلات مطرح شده مسائل بین زوج و زوجه بوده است.

وی در ادامه افزود: همچنین مراکز مشاوره حضوری دولتی نیز در شهر بوشهر آماده ارائه خدمات هستند.

غلامی گفت: در استان های مختلف بنا بر اقلیم و وضعیت استان خدمات ارائه می‌شود که استان بوشهر با توجه به وجود برخی شهرستان‌های مهاجر پذیر در زمینه اعتیاد جزو استانهای پاک معرفی شده است.

وی بیان کرد: در ماه آینده کمپ بانوان جهت ترک اعتیاد در مرکز استان به صورت متمرکز و استانی جهت ارائه خدمات افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.